Voorstelling Elemente – zo. 28 november 2010

In Algemeen

Op 28 november 2010 vindt een bijzondere voorstelling plaats in de Grote Zaal van de Philharmonie Haarlem. Leerlingen van De Haarlemse Balletschool dansen het verhaal Elemente, een verhaal geschreven door Mirko Vaars van het Stedelijk Gymnasium. De muziek wordt live gespeeld door de musici van het Kennemer Jeugd Orkest o.l.v. Matthijs Broers.

Elemente gaat over een felle strijd tussen de vier elementen, vuur, water, aarde en lucht, waarbij de planeet Elemente op het punt staat te vergaan. Een dapper vijftal bundelt haar krachten en gaat Sol, de zonnegodin, om raad vragen. Zijn zij nog op tijd om de planeet te redden?

Voorstelling:    Elemente

Datum:             zondag 28 november 2010

Aanvang:          16:00 – 17:15

Toegang:          volwassenen € 16,-, kinderen tot 18 jaar, CJP en 65+ € 11,-

Kaarten voor deze unieke voorstelling zijn nu te verkrijgen bij De Haarlemse Balletschool. Bestel snel!

Peer Gynt DHB met KJO

Start met typen en klik op Enter om te zoeken