Elemente

Zoals iedereen gemerkt heeft zijn de voorbereidingen voor de voorstelling ELEMENTE in volle gang. Het gaat om een samenwerking tussen de muzikanten van het Kennemer Jeugdorkest, bestaande uit muzikanten tot 21 jaar, leerlingen van het Stedelijk Gymnasium Haarlem én leerlingen van De Haarlemse Balletschool.

Het verhaal van ELEMENTE is geschreven door Mirko Vaars, leerling van het Stedelijk Gymnasium en wordt opgevoerd in de grote zaal van Philharmonie Haarlem op zondag 28 november om 16:00 uur.

ELEMENTE in het Theater

Kaartverkoop: De toegangsprijs bedraagt € 16,00 p.p. voor volwassenen en € 11,00 voor kinderen t/m 17 jaar, CJP kaarthouders en 65+. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf woensdag 20 oktober bij de Haarlemse Balletschool en aan de kassa van de Philharmonie. De kaartjes zijn hier ook online te bestellen.

Start met typen en klik op Enter om te zoeken